Проект на Правилник за изменение на правилника за организацията и дейността на Общински съвет Брезово
ПРАВИЛНИК ЗА ИЗМЕНЕНИЕ НА ПРАВИЛНИКА ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И ДЕЙНОСТТА НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ БРЕЗОВО, НЕГОВИТЕ КОМИСИИ И ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО МУ С ОБЩИНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ НА ОБЩИНА БРЕЗОВО, Приет с решение №5, взето с протокол №3 от 26.11.2015 г.
Проект !
Вносител: инж. Стоян Минчев – Председател на ОбС-Брезово
Съгласно чл.26, ал.4 от Закона за нормативните актове, в законоустановения срок от 30 дни, от публикуване на настоящото на интернет страницата на община Брезово се предоставя възможност на заинтересованите лица да направят своите предложения и становища по проекта на Правилник на e-mail адрес:
obs©brezovo.bg,
oba©brezovo.bg или в деловодството на Община Брезово , ул. „Георги Димитров” No 25.
МОТИВИ:
I. ОБОСНОВКА ЗА КОНКРЕТНАТА НЕОБХОДИМОСТ ОТ ПРОМЯНА НА ПРАВИЛНИКА.
С писмо изх.№ 16384/2017 г. от 12.01.2018 г. на Окръжна прокуратура – Пловдив до Кмета на Община Брезово и до Председателя на Общински съвет Брезово е получено становище с подробни мотиви за противозаконност на нормата на чл.15, т.20 от Правилник за организацията и дейността на Общински съвет Брезово, неговите комисии и взаимодействието му с общинската администрация на община Брезово, както и предложение за отмяна или промяна на посочената норма, а именно:
Пълен текст на проекта /.PDF формат/