Конкурс за длъжността „Главен счетоводител”
ОБЩИНА БРЕЗОВО, ОБЛАСТ ПЛОВДИВ
Гр. Брезово, област Пловдив, ул. “Г. Димитров” № 25, тел.03191/30-10
З А П О В Е Д
№ 491
Гр. Брезово, 15.07.2013 г.
На основание чл. 10 и чл. 10 а от Закона за държавния служител, чл.13, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители
О П Р Е Д Е Л Я М :
1.Длъжността „Главен счетоводител” за конкурсна.
Посочената длъжност се заема след провеждане на конкурс по реда на Наредбата за провеждане на конкурси за държавния служител.
Описание на длъжността:
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
• Висше образование – минимум степен „Бакалавър”
• Специалност – „Счетоводство и контрол” или „Финанси и кредит”
• Минимален ранг – ІV младши;
• Професионален опит – минимум 5 години;
• Допълнителни изисквания:
• Компютърна грамотност;
• Умение за работа в екип;
Основна месечна заплата, определена за длъжността: 584.00 лв. /петстотин осемдесет и четири лева/
2.Назначавам комисия в състав:
Председател:
Стойна Малешкова – секретар на община
Членове:
Иван Баръмски – Директор на Дирекция „Обща администрация”
Никола Коцелов – юрист в Община Брезово
която да:
• прегледа документите на кандидатите;
• състави списък на допуснатите и недопуснатите кандидати и обяви същите;
• насрочи дата и час за решаване на тест и да проведе интервю с кандидатите, които успешно са издържали теста в деня на решаването му;
За извършените дейности комисията да състави протокол.
Комисията по т.2 от настоящата заповед осъществява дейност съгласно изискванията на Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители
3. Секретаря на Община да подготви и изпрати за публикация в печата – вестник „Марица” , обявление за конкурса съобразно изискванията на Закона, както и да изпрати обявление за конкурса в Регистъра за незаети длъжности за държавни служители и на сайта на общината.
4. Конкурсът да се проведе на база решаване на тест и интервю, като комисията оценява кандидата и го подрежда в общото класиране след интервюто.
5. Кандидатите да представят следните документи:
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Диплома за завършено образование;
- Заявление по образец за участие в конкурс/Приложение №2, от НПКДС/;
- Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДС;
- Документи удостоверяващи професионален опит;
6. Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност да се предостави на разположение на всеки кандидат от секретаря на общината при подаване на документите.
7. Документите на кандидатите се приемат до 16.30ч. на 02.08.2013 г. - 14 календарни дни след публикациите на обявата за конкурса в деловодството на общината, гр. Брезово, ул. „Георги Димитров” 25 ет.2
8. Всички съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявявани на информационното табло в градата на общината, ет. 2
Настоящата заповед да се сведе до знанието на длъжностните лица, участващи в конкурсната комисия.
Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на Секретаря на община Брезово – г-жа Стойна Малешкова.
Инж. Радньо Манолов
Кмет на община